Dec 18, 2009

Dua Insan

2 insan yang paling aku sayang

2 insan yang selalu mendahului 7 yang lain

2 insan yang jika boleh ingin aku kucup tangan mereka diwaktu ini tanda syukur dan terima kasih

2 insan yang aku sanggup buat apa sahaja untuk melihat senyum tawa mereka.

2 insan ini aku doakan moga Allah sentiasa memandang mereka dengan pandangan rahmat

2 insan ini aku doakan moga Allah kurniakan mereka Jannah dan permudahkan setiap urusan mereka.

Happy Anniversary Mak Ayah
Thanks for being my mom n dad
19122009



2 comments:

`Ammar Muhd said...

cool sajak~!

hpy anniversary buat mak lang,paklang!

Misk said...

Terima kasih akak kerana sentiasa mengingati hari- hari istemewa kami berdua.....

Ammar. Terima kasih..ni sdg vacation sambut Anniversary ....

My photo
Cita-cita asal nak jadi tukang jahit.
 

A Little World Of Mine Design by Insight © 2009