Dec 5, 2009

Congratz Uda

Hari ni one of my BFF akad nikah, Kenduri kahwin selasa ni
Aku xtau nak rasa apa.

Gembira bagi pihaknya yang sudah bergelar isteri orang dan memulakan perjalanan hidup baru.
Tapi sedikit sebanyak aku rasa agak sedih, sebab aku xdapat nak hadir (again) dan aku seperti terasa kehilangan. Bukan aku rasa jeles nak kawin ke apa, aku rasa mcm lepas ni dah xleh nak hang out mcm selalu and dia dah ada commitment dah.

Tapi aku yakin Uda (Athirah) mampu menjadi isteri yang baik. Sebab diantara kami semua, dia yang paling matang. Dari setiap aspek. Pada waktu kami yg hanya tau dok perabih duit, dia dah maju sebagai dealer susu Alpha Lipid. Income dah masyuk.

Uda, aku harap hang jadi isteri yang solehah, dan berlapang dada dalam setiap perkara baru didalam alam perkahwinan. Lepas berkahwin xselalunya indah macam drama TV

Uda, Selamat Pengantin Baru~

2 comments:

My Heart Draws A Dream said...

"Lepas berkahwin xselalunya indah macam drama TV"..mcm dah ada experience ja gayanya..hihi..tak lama dah la tu..
tahniah utk athirah..selamat menikmati kemanisan berumah tangga..

Rexraihan said...

hehehe..
rehan lambat lagi kut...
ntah2 lang beranak dua baru rehan kawin..hehe..xpa,masa tu i still vogue..hahaha

My photo
Cita-cita asal nak jadi tukang jahit.
 

A Little World Of Mine Design by Insight © 2009