Dec 21, 2009

Nightmare

Satu benda yang aku takut di musim winter ini.

Bayangkan tengah-tengah mandi, dengan aroma shower gel, dengan shampoo memutih di rambut, tiba-tiba air shower yang warm dan refreshing itu bertukar menjadi air ais antartika dek kerana air panas habis.

Nak buat apa? Berhenti mandi dengan shampoo memutih di kepala dan tunggu 2 jam utk boost air atau pun kamikaze dengan balun jer air ais antartika itu utk basuh buih2 shampoo.

Afni, rumet aku, lepas mandi, menggigil2 masuk bilik sambil mengomel, "Luruh rambut aku wei,air panas xdak time aku tgh shampoo. Aku mandi guna air sejuk"

Dan keesokan harinya, bangun dari tidur aku lihat teman baiknya sepanjang hari adalah sekotak tissue. Selesema

Kamikaze was not a good option.

0 comments:

My photo
Cita-cita asal nak jadi tukang jahit.
 

A Little World Of Mine Design by Insight © 2009