Feb 7, 2009

Snowee








Ni gambar yang sempat aku amik after habis kelas kat St Luke Hospital. Kenangan salji turun memutihkan tanah dublin.

Lama xupdate blog. Busy. Tengah nak cope dengan clinical life. Kelmarin dulu aku depress dan aku rasa bukan sebab dari satu punca. Banyak sangat perasaan negative yang accumulate yang akhirnya menyebabkan aku down n sangat depressed. Aku tidur 12jam,xnak bangun kalau boleh.sebab kalau aku bangun aku depressed.

Tetapi lepas aku cakap2 over the phone dengan mak,ayah,k,tehwawa, Alhamdulillah dah rasa lega..bukan masalah besar pun..cuma manja lebih..muhahahah.

By the way, aku dah beli tiket flight balik malaysia..
20june,sampai kat Penang 21june pukul 8.20 malam..letak dalam kalendar tarikh ni..heheh
n balik sini balik 4 sept 10.00 pagi. harap2 aku lulus la exam nanti(ameen),so xyah aku nak kena balik awal mengulang..tak sanggup!!

1 comments:

`Ammar Muhd said...

tahniah...akhirnya merasa jugak snow lebat kahkah...

My photo
Cita-cita asal nak jadi tukang jahit.
 

A Little World Of Mine Design by Insight © 2009