Feb 26, 2009

Pencuri yang !@#$%^&*(


!@#$%^&

Cam kasar jer bile ltak simbol2 tu..padahal xtau words yang bleh describe ke'@#$%^&'an pencuri2 nih.

Semalam,berbual dengan mak. Mak cakap,stor belakang rumah ada orang masuk,amik mesin potong rumput.Aku yang mendengar ni panasss jaa. Ni kali kedua dalam masa sebulan.
Aku jawab kat mak,'Orang macam ni kecik2 xnak mampuss,besar menyusahkan orang'.(ye aku tau kasar,tp aku xdak mood utk berlembut ngan orang yg !@#$%^&*).tapi mak masih tenang jawab,xpala,dia orang susah blablabla..itulah cikgu Miskiyah..mesti akan cuba tenangkan aku yg berapi walaupun aku yakin mak sndiri susah hati dengan keselamatan rumah. Rumah yg selama ni tempat berlindung menjadi tempat yang suka-suki mat2 !@#$%^&*() pecah masuk. Mak ayah masih dalam proses memasang cctv,camera dah on,cuma xdibetulkan angle.so xnampak rupa,cuma nampak kelibat si !@#$%^&* yang kurus dan pendek. (dalam hati aku rasa aku boleh ja katok sampai mampus mamat ni..marah,marah)

Aku cakap kat mak,suruh pasang pagaq letrik,biaq mampuih pi depa2 ni.huhu..tapi mak jawab 'satgi mati plak ayam2 tok ndak kat belakang rumah tu'huhuh.

Aku bukan apa. Aku geram sebab aku tau mak aku sedih.walaupun mak xnangis ka apa ka,tapi kita tau la mak kita bila dia susah hati dan sedih. Kalau la kecurian2 ni boleh kasi mak aku gembira sampai guling2,xpa..curi la banyak2!!ni mak aku sedih,n aku risau keselamatan family2 aku jugak. Yela,adik2 aku yang lain pompuan,xdak lelaki dewasa except ayah. Ayah pulak kecik,comel lote ja orangya(bukan aku denykan kekuatan ayah ke apa,tapi aku doubt kekuatan seorang lelaki umur 51 dengan lelaki umur 25)..haishh..tu yang aku marah berapi sangat pada si polan !@#$%^&*() ni..

Pastu mak kata risau nak letak apa2 kat luaq.Keta pun nak kena pastikan kunci.n Basikal ayah cakap nak rantai semua 4-4 basikal sekali,so kalau !@#$%^&*( nak angkut,biaq dia angkut semua..muaahaha(gelak jahat)

Aku cita kat Azuwa.Dia habaq kulim la ni mmg teruk..dia kata kereta ayah dia 3 biji orang bagi pecah cermin. naik motor mai lempaq batu kat cermin reta ayah dia.pastu pecut motor lari..gila ka apa!???..tak puas hati confront la..baru la jantan..ni apa?? lebih pondan dari pondan!!

(Raihan menarik nafas dalam2.sabar2)

Geram aku mendengar situasi Malaysia sekarang. Jenayah merata2. Politik lak cam hampes. Rheja bertelagah..Come on laaa..

Aku harap sangat Allah bukak pintu hati mat2 !@#$%^&*().Tunjuk depa ni jalan lurus. Curi benda orang,buat naya kat orang hidup takkan tenang la mat !@#$%^&* oiii...

p/s: !!@#$%^&*() ni maksud dia menunjukkan expression aku yang berapi..bukan words kotor or mencarut ok..i dont talk dirty!!

7 comments:

`Ammar Muhd said...

laaa..yeke kena masuk kawaq lagi??xtau plak.

dasat btol kulim. nampaknya Dr Aziz kena pindah mai bertam la hehe

Ibu Alin said...

ye ke. tak plak mak tok cerita. ntah2 mak tak bgtau mak tok kot...

Nanti la teh call mak... banyak2 sabar ya... teh sampai la ni fobia bila pteh tak dak.... tidor mlm pun tak nyenyak... tu pencuri blm masuk cuma baru cungkil grill. inikan pula mak...

Kecik2 ayah sentiasa ada kat rumah.. besar2 pak teh sokmo outstation... wuaa....

My Heart Draws A Dream said...

teh..jgn tanya mak tok..mak lang takut mak tok susah hati..diam2 kita ja..geram btoi *$%#@$%^* tu..hampeh..ingat kita beli brg utk dia curi ka..byk huduh punya muka

We Haus Enterprises said...

Tak pa mak dah citer kak mak tok. Ngah ada dengar dan mak tok pula story kat ngah. Ngah pun dengar je. Sebelum tu dah tau tapi tak mau bagi mak tok risau pasai dia pun takut juga tidur kat luar dengan wan. Bila malam dengar bunyi macam2. hari tu tikus gigit kaki mak tok pula.Sian...mak tok sian mak lang.

Rexraihan said...

hmm..harap2 pasni ok dah..
mak ayah dah tawakal pasang alarm cctv semua.harap2 dah xdak lagi si !@#$%^&*() yang berani menceroboh dan mencuri sesuka suki jaaa...

Lady Qay said...

cuba soh mak buat mcm mama abg z, mlm2 dia kliling umah 7 kali utk buat pndinding..insyAllah...kita boleh psg cctv sume but pd Allah kite kene usha jugakan...kakak kalo nak tawaf 7 kali rmh ni..jnuh la gak..hahahah...pnat jalan...

Alone said...

ugh. menakutkan jugak. uhuh. banyak betul jenayah skrg ni.. bila org xde iman.. cmtula..

My photo
Cita-cita asal nak jadi tukang jahit.
 

A Little World Of Mine Design by Insight © 2009