Jan 14, 2010

Ketika Cinta Bertasbih

Sekarang ni, ramai orang tergila2 Ketika Cinta Bertasbih (KCB)

Yang lelaki, semua nak jadi mcm Khairul Azzam

Yang perempuan, semua nak jadi mcm Anna Al-Thafunnisa'

Tapi cerita dia worth watching.
And ada second part (baru dok tgh download.hehe)

anyway, ni trailer die.

5 comments:

My Heart Draws A Dream said...

betoi2..saya juga nak jd anna..hehe..dah baca lum novel dia??lang dah baca..masyuk gile r..

Rexraihan said...

belum baca..best ka??
waaa balik ni nak baca la..ehehe

ummiyati said...

boleh..mai amik..rasanya 1 buku ada kat kulim..nabilah pinjam buat reta..hihi..besa la..buku dia pun ada kat lang..hihi..sgt best tau..baru feel abis nak tgk movie..

My Heart Draws A Dream said...

rehan..pembtulan komen ngah ti tu tau..itu lang nya komen tp terguna akaun ngah ti lak..mesti herankan..hihi

Rexraihan said...

hahaha..agak heran la..
hhhehhe..

baru habis tgk KCB 2..
best2

My photo
Cita-cita asal nak jadi tukang jahit.
 

A Little World Of Mine Design by Insight © 2009