Sep 13, 2009

I'm Back.hihi

Salam pembuka bicara

Wow,lamanya xbuka blog!!!!.
Ni bukan takat bersawang,ni dah berlumut berkarat semua nih..heheh
Xape,i -Allah, nanti2 akan diupdate.cuma sekarang ni agak busy sikit (alasan,padahal kat rumah dulu free jer xupdate pon blog.haha)

Lagi seminggu nak raya.
Housemet sume raya kat Malaysia
Sekarang ni dok rumah sorang2.isk,isk,isk.
Xpe,bukan masalah besar. Mggu depan nak gi tumpang rumah member,nak masak secara besar-besaran.

Diorang cakap semalam malam Lailatul Qadar..aku xpasti,tapi andainya ibadat aku tidak lagi mencukupi utk aku mendapat Lailatul Qadar, aku pohon agar sepanjang hayatku ini, dapat la aku merasa kemanisan Lailatul Qadar,walaupun sekali.Ameen.

Yela,aku sekarang ni agak jet lag lg, lepas buka posa,solat maghrib,tidur.bangun sahur baru nak solat isyak.huhu..xapala,aku buat apa yang trmampu.(wlaupun aku rasa aku mampu lbih dari itu,adeh)

Semoga dengan Ramadhan yang masih bersisa ni,dapat la kita sedikit sebanyak keredhaan dari-Nya.Ameen~

p/s:hari raya pertama dah nak kena gi Tullamore,3 jam dr Dublin.kena duduk sana 3minggu.sadiss betul la raya ni.....

0 comments:

My photo
Cita-cita asal nak jadi tukang jahit.
 

A Little World Of Mine Design by Insight © 2009