Jan 21, 2009

Happy birthday Afifah


Entry ini sudah ku tulis pada hari lahirnya, 23hb January 2009 tapi tiada kesempatan untuk publish.

Happy Birthday Afifah!!

Afifah adik aku yang ke-empat(anak kelima).

Persis teruna lagaknya. Mak selalu risau kadang2 memikirkan tingkah laku yang 'sempoi',boyish,extreme kaki bola, asyik pakai sneakers. Bila ditanya, mak dulu kempunan anak lelaki ke masa mengandung Afifah? Mak menafikan. Bukan salah ibu mengandung!! Aku khabarkan pada emak, itu cuma transition period. Daripada kanak2 kepada young adolescent. Kadang2 young adolescents girl ni selalu nak appear tough,rebelious, macho, xmain la girlish2.. Sebab aku pun dulu begitu. Skirt?no way.Kasut? sandals yg lelaki. T-shirt besar. Aku khabarkan pada emak,jangan risau. Nanti dia akan sedikit2 menjadi wanita..huhuh..

Well,aku rasa mungkin persekitaran dia yang membuatkan dia begitu. Klu dilihat, dari kedua2 belah keluarga, Kulim dan Titi Gajah, sepupu2 yang membesar bersama hampir kesemuanya lelaki. Mungkin sebab itu, Afifah ini lebih lasak orangnya.

Afifah suka updatekan cite Intan kat aku. Panjang lebar dia ym..bab ni rajin plak die..heheh..terima kasih anyways.

Apa apa pun, Selamat menyambut ulang tahun yang ke-14.
Rajin2 kan lah diri di dapur ye!!

4 comments:

My Heart Draws A Dream said...

wehh...birthday tu salah eja kot...birthdah???hihihi

Ibu Alin said...

Teh perati Pah ngan angah lebih kurang je perangai. cuma bab bergaya ngan sunglass n sneakers pu Pah lebih advance. Angah p jln pakai selipar jepun pun boleh... Bila nak mula jd girlish sikit tah... huhuhuhu

Rexraihan said...

itulaa..
xpe2..kita beri masa 4,5 tahun lagi..
ruginye tidak menjadi wanita sejati~segala handbag,kasut..owh..sayang sekali~

`Ammar Muhd said...

jimat lg duit kalo pakai sneakers yg sama slalu haha

My photo
Cita-cita asal nak jadi tukang jahit.
 

A Little World Of Mine Design by Insight © 2009