Mar 29, 2010

Susahnya Exam!

Hari ini hujan dari pagi. Celik-celik mata sampai habis paper,hujan lebat. Dah lama dah dublin xhujan selebat ini.

Exam pula sangat susah!
Sangat depressed ok.

Terpaksa sms mak bila ada gap in between paper, walaupun tahu kemungkinan mak akan risau sangat sampai tidak boleh tidur. Tetapi terpaksa sms mak jugak sebab masa tu rasa seperti separuh jiwa ku pergi. Minta mak doakan banyak-banyak. Next paper tu surgery, tidak la sesusah medicine yang rasa nak menangis je jawab

Balik rumah, rasa sedih giler and depress. tapi masih kena study lagi.
Selongkar-selongkar almari, jumpa juga baju dan seluar yang dicari.

Roomate menegur "Apesal ko salin baju skema sangat(tak dela skema,cuma terlebih elok untuk baju rumah)"Aku membalas, "Ni baju mak aku beli laa, aku rindu mak aku nii"

Ye. Baju yang mak hantar masa first year dulu, dengan seluar yang mak aku belikan masa dekat parkson ria komtar yang sudah pun gulung tikar. Terasa bersemangat balik bila pakai baju ini sebab aku rasa nak peluk mak sekarang tapi mak takdak kat sini. uwaaaaaaaaaaa..

Baju dan seluar,semoga kau sepanas pelukan mak!

Doakan aku untuk exam seterusnya!

4 comments:

Ibu Alin said...

Kakak, walaupun paper tu dah lepas, namun sentiasa solat hajat minta Allah permudahkan.. "Sesungguhnya dalam setiap kesusahan itu, ada kesenangannya". teh doakan kakak berjaya mengharungi exam kali ni

abui_shobri said...

sentiasa tawakal..Insyallah boleh punya...

Lady Qay said...

sdihnyerrrrr...

Rexraihan said...

thanks.feel better

My photo
Cita-cita asal nak jadi tukang jahit.
 

A Little World Of Mine Design by Insight © 2009